3030520500 |
Ús de les noves tecnologies a l'escola inclusiva (ESC Martí i Pol) |
2016-2017 |
Formació interna de centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
17/10/2016 - 20/6/2017 (30 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ESC Miquel Martí i Pol |
|
av. Jocs Olímpics, 7 (Viladecans)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2016 - 28/09/2016 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
- Atendre la diversitat de l’aula integrant l’ús de noves tecnologies.
|
| |
Objectius |
- Reflexionar sobre el paper de les TAC en l’aprenentatge com a competencia metodológica de l’alumne/a.
- Desenvolupar noves propostes d’activitats competencials que incorporin les TAC.
- Compartir i analitzar les pràctiques docents implementades a l’escola.
- Establir acords de centre sobre els usos curriculars de les TAC (tipologia d’activitats, estratègies metodològiques, treball interdisciplinari, instruments d’avaluació…)
|
| |
Continguts |
- Coneixement dels recursos TAC per àmbits d’aprenentatge i edats.
- Models de pràctiques d’aula utilitzant recursos TAC.
|
| |
Formador/a |
Equip coordinador de centre
|
| |
Avaluació |
Valoració del formador/a.
Valoració de l'Equip Directiu.
Valoració dels assistents.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials i justificació de les tasques no presencials d'aplicació a l'aula.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de l'ESC Martí i Pol
|
| |
E-mail |
crp-gava@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
17/10/2016 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dimarts |
25/10/2016 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
divendres |
13/01/2017 |
1700 |
1900 |
Sessió 4 |
divendres |
27/01/2017 |
1700 |
1900 |
Sessió 5 |
dimecres |
08/02/2017 |
1700 |
1900 |
Sessió 6 |
divendres |
10/02/2017 |
1700 |
1900 |
Sessió 7 |
dimarts |
14/02/2017 |
1700 |
1900 |
Sessió 8 |
dimarts |
28/02/2017 |
1700 |
1900 |
Sessió 9 |
dimarts |
07/03/2017 |
1700 |
1900 |
Sessió 10 |
dimarts |
20/06/2017 |
1700 |
1900 |
|
| |